Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ni som har iPhone 4 får ni den att byta spårinformationen i displayen?

Min spelar på hur bra som helst men spårinformationen byts bara för de två första låtarna jag lyssnar på.

mvh
agron
jajoxc60 skrev:Det är egentligen ingen bugg. Spotify har helt enkelt inte implementerat att låtinfo streamas över AVRCP till Android-klienten. Funkar bara på iPhone.

/ j
Helt. Värdelöst. På. Riktigt! :-(O)
Btw så har jag testat lite "back to back" med en V60 MY11 här på jobbet med min V60 MY12 och kompabiliteten med min S3 Galaxy. Båda utrustade med 7tum och HP.

I min (med bluetooth 5.00.17S) buggar ALLT rätt hårt under första minutrarna då man parat telefonen. Samtal hackar, Spotify hackar och som nämnts tidigare, fastnar gärna en specifik låttitel/album i Sensus. I MY11, (med Bluetooth 5.00.15E) funkar "allt" prima, direkt. Inga hack vid telefonsamtal, inget hack i Spotify/stream. Har inte heller lyckats provocera fram någon felaktig låtinfo i Sensus.

Kontentan känns väl enbart som att äldre mjukavaruversioner lirar bättre. Vilket känns skevt.

--> Någon som har en nyare Bluetoothmjukvara än 5.00.17S? Vilken kan vara den senaste?
LOTEZ skrev:Någon som har iPhone 4 och uppdaterat till IOS 6? Några problem/buggar att rapportera?

Kör iPhone 4 med IOS 5.1 idag och ALLT funkar perfekt. Vill inte "tappa" nåt..
Tyvärr inte svar på din fråga, då jag inte kör Apple, men vilken Bluetoothmjukvara har du i din bil?
V60 MY12, Iphone4
Alltid haft problem med att när man snabbspolar med knappar i ratten av misstag slutar inte telefonen snabbspola förens man stängt av hela telefonen och startat upp igen. Antar det är Apple eller Spotify problem att den hänger sig på spola?

Att låt titlar bara uppdateras för första/andra låten och inte mer fick jag samband med Sensus 3 uppdateringen, fler som fick samma problem då?
Självklart kan jag ha fått uppdatering av Spotify samma dag som sedan orsakat de, men jag gissar på det är Sensus 3.
Inte hunnit kolla i bilen än men håller delvis med ovan.. När jag snabbspolar så "hänger det sig"och man måste starta om telefonen - känns dock som det felet ligger hos Spotify.

När jag i Spotify söker på en viss artist och ett specifikt album och börjar lyssna och bläddra bland låtar så hänger sig låttiteln.. men lyssnar jag på mina playlits så funkar det kanon.. weird...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]