Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jofa
Vilket du än väljer kommer att bli finfint...bara det är tonat :)

Vad har du för färg på bilen?
av LOTEZ
Ljus as in V70 II orginal från fabrik..typ. Får se. Ska till glasmästaren och välja på måndag.

Bilen är röd, hitechpkt och herrgårdspkt, svart helskinn (2kids) men gillar egentligen där där fina vit/svarta klädseln mer
av Jofa
Du kanske tycker som mig då, en R skall vara röd :)

Men då är inte våra helt olika då, vi har beställt en D4 med automat. Driver support, hitech, tonade rutor, integrerade barnstolar (en kid), silver rails, RSE (eftermontering) och några andra småsaker :lol:

Men hur ligger du till i status, jag är fortfarande på steg 2...i två veckor nu :(. Men fortfarande leverans v39...
av LOTEZ
Nice! Har kört gammal automat i 2år och saknar verkligen att sleva :) manuell blev det

Ångrar redan nu att jag inte tog DSpkt.. :(
Men egentligen autofRthållaren jag kommer sakna. Och ärligt så funkar DS bäst med automat

Rött ska d va! :)

Fr steg 7 v39
Det beror på vad du vill att syftet med toningen ska vara :wink:

Om det är som V70II så ser man ju klart och tydligt in genom rutorna trots att det är tonat. Jag vill att det ska vara helt mörkt. Syrran har en V70 R-design och den lämnades in för att tonas mer, för det syntes knappt att det var tonat från fabrik. Nu är det helt kolsvart istället! Helt i linje med pianolacken på fönsterramarna. :-)-)
av LOTEZ
Jag vill egentligen bara ha en ljus film. Mest estetiskt men visst ska det delvis hjälpa till att hålla undan värme osv.. För insynens skull kvittar det
Användarvisningsbild
av laser2
Jofa skrev:2:a här ännu :(
Hur länge har du haft status 2?
Min har varit 2:a sen den 4/9.
av Jofa
Hmm, vågar inte svara helt säkert på det...men tror det va 3/9.
Börjar bli segt nu :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Okej 😢 ja de tycker jag med

Detta har börjat hända min v70 -12.. byt[…]

Broms höger fixas aldrig

Det händer att slangarna kletar igen på[…]