Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Bakskärmen på första bilden i din senaste uppdatering. Är ju 2 stora "revor" där.
Lite mer spackel och mer slipning hade nog behövts :wink: (eller om det är "high spots" så hade du ju bara behövt slipa mer)

Det är ju lite synd faktiskt när du fick till lacken så pass bra, och lägger ner så mycket tid på övriga detaljer :/
av gringob23
Lucif3r skrev:Bakskärmen på första bilden i din senaste uppdatering. Är ju 2 stora "revor" där.
Lite mer spackel och mer slipning hade nog behövts :wink: (eller om det är "high spots" så hade du ju bara behövt slipa mer)

Det är ju lite synd faktiskt när du fick till lacken så pass bra, och lägger ner så mycket tid på övriga detaljer :/

Det är inga revor på mina bakskärmar :) bara kameran som fuckar :) Menar du mitt på bilden? mitt på själv kanten två gula "revor" just bredvid varann? Kan ta kort så du får se att de inte är nåt där =)
av gringob23
Nu kommer de massvis med bilder för er som orkar kolla ! Med en lite rättvisare kamera också, htc 8.1 mgp. nytvättad och nästan helvaxad ! enda fel är väl inredning bakanför framstolar annars är den helt ok innuti också :)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild