Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Vem vill montera en sunkig eftermarknadsstereo när dagens integrerade stereo i panelen är en del av inredningen.Som att plocka bort vindrutan bara för att bilen saknar taklucka.LOL ... :D
Nexus skrev:inte mycket till usb mm på en 15 år gammal orginalare. Men vill man bara lyssna på P4 så visst kan ni gubbar göra det....
Ptja... eller så är vi gubbar så erfarna så vi vet hur man löser detdär i alla fall. Och USB... det känns ju lite omodernt. Orka hålla på att flytta filer! För övrigt så föredrar jag P1 och P2 :mrgreen:
Har du någon gång funderat på att skriva: "Jag tycker" i början av några inlägg här å där?
Vad är det som får dig att tro att alla tycker som du, eller ännu värre, vad är det dom får vissa att tro att det dom tycker är det rätta och det andra tycker är fel??

Det du anser vara snyggt och bra kanske någon annan spyr på och vice versa..
Variosboy skrev:Har du någon gång funderat på att skriva: "Jag tycker" i början av några inlägg här å där?
Vad är det som får dig att tro att alla tycker som du, eller ännu värre, vad är det dom får vissa att tro att det dom tycker är det rätta och det andra tycker är fel??

Jag trodde ärligt talat att de flesta var så pass smarta att de förstod att jag för min egen talan och att det då är underförstått att det är min egen åsikt jag för fram. Sicket misstag...
llesrof skrev:
Variosboy skrev:Har du någon gång funderat på att skriva: "Jag tycker" i början av några inlägg här å där?

Jag trodde ärligt talat att de flesta var så pass smarta att de förstod att jag för min egen talan och att det då är underförstått att det är min egen åsikt jag för fram. Sicket misstag...
Allt handlar om hur åsikten presenteras och tolkas. Tolkningen påverkas av hur presentationen görs....

Färgen felar fett på eftermarknadsapparater. Alltid! Vem har en blanksvart mittkonsol?
Annars finns inga fördelar med att behålla standardprylarna. Färgen på knapp och display
belysning går ofta att ändra valfritt på dubbel DIN apparater från 2000:- och uppåt.
Jag offrar gärna lite matchande plast för bättre ljud.
Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.