Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mawa71 skrev:
Avuriel skrev:Jag satt och pillade lite med ljudet idag. Jag vet inte om det är att högtalarna måste ''spelas in'' eller så men det verkar som om det skramlandet har minskat dramatiskt. Fick till bra inställningar på Equilizern och slängde på lite ordentlig musik med lite drag i. Höll på att ''ramla ur stolen'' så att säga... WOW säger jag bara!

Tror inte alla dessa 650 watt är direkt hälsosamt för min hörsel, haha :P Men gud vilket underbart drag det blev!
Sjukt. Du upplever ju samma utveckling som vi gjort. För första gången har vi en bil med ett ljud som levererar långt mer än vi klarar av att lyssna till... Visst är det underbart!? :)
Det är ju helt otroligt! Underbart är vad det är! Men jag kan fortfarande känna/höra att det ''låter'' lite grann när det skramlar så Bilia ska nog få titta på det ändå. Har fått nummer och namn till en snubbe som är Bilias Ljud fantast, haha.

Men ändå, sicket otroligt drag det blev. Jösses! :-O) :-)-) :D
Avuriel skrev:Jag satt och pillade lite med ljudet idag. Jag vet inte om det är att högtalarna måste ''spelas in'' eller så men det verkar som om det skramlandet har minskat dramatiskt. Fick till bra inställningar på Equilizern och slängde på lite ordentlig musik med lite drag i. Höll på att ''ramla ur stolen'' så att säga... WOW säger jag bara!

Tror inte alla dessa 650 watt är direkt hälsosamt för min hörsel, haha :P Men gud vilket underbart drag det blev!
Kul att höra att du är nöjd med ljudet.
Jag har också beställt med PS så det ska bli spännande o få lyssna på det.
Ladda med mycket musik till premiärturen :)
Ante2 skrev:

Jag kör med Spotify Premium från mobilen för att ha tillgång till musik. Grymt ljud är det också :P
Avuriel skrev:
Ante2 skrev:

Jag kör med Spotify Premium från mobilen för att ha tillgång till musik. Grymt ljud är det också :P
Samma här. Vad tycker du om 3 Channel ljudet när man kör radio?
Mawa71 skrev: Samma här. Vad tycker du om 3 Channel ljudet när man kör radio?
Det är helt ok faktiskt, inte dåligt men inte i närheten så bra som Dolby PLII surround.
ornet skrev:Mötte en biltransport idag när jag var på väg till Karlstad, full med Volvobilar bl.a en vit V40. Åkte sedan direkt till Volvo i Arvika och där var den. Alldeles nybakad. Vår nya bil.
Bild
Grattis! :)
Vad spännande det ska bli att få höra vad du tycker :!: :!: :!:
Äntligen har jag fått hämta nya bilen.... Ååhh vilken bil sen :D
Skulle kunna sitta o åka runt hela natten.

Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder för forumbilder.se funkar inte.
Återkommer med bilderna.
Forumbilder.se funkar fortfarande inte. Det blir bara error när man ska ladda upp bilder.
Finns det inget annat sätt o lägga ut bilder?
Försökte o lägga ut bilder som ett personligt bildgalleri men då var dom för stora.
Dålig funktion måste jag faktiskt säga.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Glappar det i stolen om du "rycker"fram […]

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg

Volvo V70n 2006a gäller det. Märkte att[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]