Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sirJon
Det var en stockholmare, en skåning, en snygg blondin och en tant som åkte tåg i samma kupé.
Tåget åkte genom en tunnel, det blev svart och i mörkret hördes en tydlig örfil.
Blondinen tänkte: Det var nog stockholmaren som skulle tafsa på mig men tog tanten av misstag och fick sig en smäll.
Tanten tänkte: Stockholmaren tafsade nog på blondinen och fick en örfil.
08:an tänkte: Skåningen tog blondinen på låret och så fick jag smällen av misstag.
Skåningen tänkte: Hoppas vi åker genom en tunnel igen snart så får jag sopa till den där 08:an igen!
Användarvisningsbild
av sirJon
Bonden och drängen var ute på åkern och plöjde då det blev lite gegit.
- Nu får du allt gå och sätta på ett par gummistövlar, sa bonden.
Drängen, som alltid varit intresserad av bondens fru och dotter såg nu sin chans, när han kom in sa han:
- Bonden sa att jag skulle sätta på er två.
- Frun blev fundersam och gick upp på övervåningen, men dottern hon var mer villig och gick med på det.
Efteråt kom frun ner och sade till drängen att om bonden sagt det så vill jag allt höra det.
Drängen gick till fönstret och skrek:
- Ska jag bara sätta på den ena, eller båda två?
- Båda två fattar du väl din dumma drängajävel!!!!!
Användarvisningsbild
av sirJon
Gud och Jesus sitter vid pärleporten och pratar lite medan de väntar på nästa sökande.
Det ringer i dörrlockan och Jesus går fram och öppnar dörren. Där står minsann självaste profet Mohamed och ler.
Jesus -öööh farsan, har du beställt kebab?
av 2444ever
(Vill först bara ha sagt att självklart tar jag för givet att personerna i följande historia steker ägg varannan gång)

En hustru steker ägg till frukost åt sin make. Plötsligt kommer maken inrusande i köket.
- Försiktigt! skriker han, FÖRSIKTIGT! Sätt i mer margarin! Du steker för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU! Det behövs mer margarin. Åh, herre gud! VAR ska du få plats med MER MARGARIN? De kommer att fastna! Försiktigt... FÖRSIK...TIGT!
Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mig när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dej nu! Är du tokig? Har du mist förståndet? Glöm inte att salta dem. Du vet att du alltid glömmer att salta dem. Använd saltet. ANVÄND SALTET! SALTET!!!

Hustrun stirrar på honom.
- Vad i hela friden är det för fel på dig? Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?

Maken svarar då lugnt:
- Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil!
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Har du någonsin funderat på varför amerikanarna blivit så överviktiga de senaste snart 30 åren?

Inför julen 1984 gjorde Sir Bob Geldof och ett gäng engelska och irländska musiker låten "Do They Know It's Christmas?" med refrängen "Feed the world" för att dra in pengar till de svältande i Etiopien.
I USA så ville man inte vara sämre så Michael Jackson och Lionel Richie skrev, och spelade in med den amerikanska pop-eliten, låten som heter och proklamerar att "We Are The World" och sedan gick det som det gick...

Göran Persson lastar virke på sin släpkärra och får överlast bak på kärran, vilket gör att bilen blir lätt på baken.
Anitra blev inte speciellt glad över Görans kommentar till henne:
-Sätt dig i baksätet för att väga ner lasten...

OBS. Detta är en sann historia som en bekant hörde.

:lol:

/Håkan
av ezone
Att knulla

Lille Jonny var på väg att gå och lägga sig när han hörde konstiga ljud från föräldrarnas sovrum. Han öppnade dörren och fick se pappan ha vild sex med mamman. Pappan vänder sig flinande och ger Jonny tummen upp. Jonny vänder om och går och lägger sig.

Nästa dag när pappan passerar Jonnys rum hörs det ljud inifrån. Pappan öppnar och får se Jonny i full fart ovanpå sin farmor.
– Va’ fasen gör du, skriker han.

Jonny tittar upp och säger:
– Inte så jävla kul när det är din morsa va?
Användarvisningsbild
av igelkottar
Det äkta paret satt och pratade när mannen plötsligt sa:
- Jag slår vad om att du inte kan säga något som gör mig både glad och ledsen på samma gång.
Frun tänkte efter en stund och sa sen leende:
- Du har större snopp än din bror... :-O)
Användarvisningsbild
av xerent
Frugan kläckte idag att hon hade hört något om en V75, som hon trodde var en ny Volvomodell. Tydligen hade den väldigt många hästar, och var något som folk tänkte satsa på.
av V60D5AWDPolestar
xerent skrev:Frugan kläckte idag att hon hade hört något om en V75, som hon trodde var en ny Volvomodell. Tydligen hade den väldigt många hästar, och var något som folk tänkte satsa på.
:P
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 199

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]