Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Visst ingår lacken i hur bilen ser ut. Personligen föredrar jag just en färg, inte svart eller vit. Vita och svarta bilar är tråkiga, tycker jag. Ska man köpa begagnad får man ta vad man hittar, men ska det vara nytt vill jag allt ha en snygg färg, inte nåt lika fantasilöst som grundlack.
Håller med ! Har därför beställt en Flamenco röd Summum ! Det är färg det =)
Användarvisningsbild
av MartinS
troubleshooter skrev:Håller med ! Har därför beställt en Flamenco röd Summum ! Det är färg det =)
Less is more säger jag... ;-)

Vad vi tycker om olika färger tror jag nästan bör hamna i en egen tråd om man får låtsas vara moderator ett ögonblick. Det är ju i princip BARA en fråga om smak, även om det kan påverka ett eventuellt andrahandsvärde och underhållsbehov (men nu verkar det ju inte vara dit färgfrågan är på väg).

/Martin
Användarvisningsbild
av bjornw
Ett helt klart underskattat tillval är den progressiva och ställbara servon men den går tyvärr inte att välj till DE, iaf inte i konfiguratorn. Laminerade rutor är värt pengarna, främst ur säkerhetsperspektiv men även ljudnivå blir lägre.

En vit bil är minst 100% lättare att sköta än en svart men den svarta får fram en högre glans och lyster om den är väl polerad, lackskyddad och ren. Köper du en svart bil och vill hålla den snygg får du räkna med att investera i en polermaskin och bra högtryckstvätt men den kommer också ge mer tillbaks.
Användarvisningsbild
av MartinS
Kul! Grattis till en härlig bil, när den nu kommer :-)
av MrNorth
Bara undrar, någon som vet hur länge det dröjer från det att ni skrev på pappren hos säljaren tills dess ni kan logga in på den där sajten där man kan se status för leverans?

/S
MIndre än en vecka för mig, och i fredags så flyttade status till steg 2, det rör på sig.....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&au[…]

https://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=5[…]

Startar ej

Har en Volvo v60 2017 D4,ibland när jag tryck[…]

Relä luftpump 850