Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bilnörden
Jo så är det men nu fick jag skräddarsy bilen precis som jag vill ha den, ska man göra det med en beg bil så måste man ha en hel del tur. Jag kommer att behålla denna bil i minst 6 år sen byter jag kanske till en som gått 1-2år
Användarvisningsbild
av Perc
Rebel blue? Gänget på Polestar kallar den färgen för Swedish Racing Green. :lol:
av Linqid
Såg en V60 R-Design i Rebel Blue i veckan och det är kanske inte en färg jag hade valt personligen, men visst är den ball! 8)

Lika fräck var den dock inte på en V70 utan R-Design och med 16"-fälgar, där pratar vi dålig kombo... Ibland fascineras man av vissa människors smak! :wink:

Edit: Det var jag som jag misstänkte, det går inte att välja Rebel Blue utan att välja R-Design. Förmodligen en testkärra, man brukar stöta på en del "udda" objekt i Göteborg.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Fick idag reda på av min försäljare att volvo har tidigare lagt leveransen 1 vecka, så nu ska Bilia få den den 31/8 istället för 5/9. Det skulle kunna innebära att jag får min bil Fredag v.36 :-@ :-@ :-@
av jonasuppling
Skoj med en blå V70 i skaraborg =) Kommer säkert se dig nån gång i skövde :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]

Relä bränslepump

Då väcker jag liv i denna tråd. G[…]

Jag skulle börjat med att kolla/byta batt.