Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av snusarn
Lucif3r skrev:Dags för service av motorn tror jag :)
Min -92a (B230FB, så klart 8) ) drog ca litern stadskörning, och 0.8-0.85 blandad. Dock drack den ju en hel del när man skulle gasa lite, typ omkörning :lol:
Gillar karaktären på FB motorerna iaf, helt klart en av dom roligare sugismotorerna jag har kört, varför vet jag inte dock :P
japp inköpt olja å filter idag skall bytas snart, skall nog ta tändstiften oxå då.
har inte kollat så noga me exakt hur den ligger i förbrukning men ligger väl runt litern iaf kanske strax över.
Användarvisningsbild
av Kompe
Min drog mycket för lambdasonden(?) Var paj men hann aldrig laga det innan den gick till skrot. När den var nyinköpt låg den runt 0.9 i snitt (dom första 100milen) :roll: :wink:
av snusarn
Kompe skrev:Min drog mycket för lambdasonden(?) Var paj men hann aldrig laga det innan den gick till skrot. När den var nyinköpt låg den runt 0.9 i snitt (dom första 100milen) :roll: :wink:
min lamda e nog inte den bästa kanske ska ta och byta ut den.
av snusarn
en liten uppis om dagens jobb och inköp :wink:

börjar me jobbet..

d låter inge vidare när jag bromsade såg ju skivorna
Bild

baksida skiva
Bild

beläggen på förarsida eller d som en gång varit belägg
Bild

Jag gillar inte ovälkommna besökare i garaget när jag e där.. uäääk
Bild

tyckte att d inte gjorde någe om jag dödade den då d ändå regnade men ville se den röd först , å det är en seglivad jäkel..
den va röd och levande när jag åkte därifrån
Bild

Första sidan klar behövde bara motionera den ena kolven lite sen gick den lätt oxå
Bild

D slår aldrig fel jag får alltid den sidan som ska jävlas mest sist kunde va trevligt med omväxling.
tillslut fick jag väck medbringaren (heter d så ? ) me hjälp av en rörtång modell större
Bild

så här fina va beläggen på andra sidan
Bild

vid affären på hemvägen stod en fin 740
Bild

sen va jag iväg o köpte mig dessa 8) , i mörrn åker 850 turbo fälgar på.
Bild
av snusarn
Lucif3r skrev:Lagom inslitna belägg :)
snäppet nästan lite för väl inslitna :wink: :lol:
av snusarn
här kommer en liten uppis om dagens jobb

Skulle få förmig att jag skulle ha igång dimljusen i fram...(fick jag ej)
Börja me å byta lampor inte vad som va felet iaf, kolla säkringar d va hela d oxå , strömställaren får ström felet ligger påvägen skit oxå.
Börja göra rent jordpunkterna hm... pilla lite gick in i garaget kommer ut då står vindrutetorkarna å går WTF !! :?
Va visst en dålig jord i kombination med en dåligt fastsatt + kabel.
Hur som så fick jag iaf gjort rent en massa men inget dimljuse i fram som lyser. :? :(

Då jag nu har spacrar så skulle 850 turbofälgarne på..
Bild

Tror bestämt att jag måste leka lite me kapen någon dag (nej!! i mörrn hinner jag ej )
Bild

På hemvägen fick d bli en liten motortvätt ... har ingen före bild men hur d såg ut där vet ni då d är skitigt :wink:
synd bilderna blev så ljusa/suddiga :?
Bild
Bild
Bild

två avslutningsbilder efter en utvändig tvätt oxå
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Ble ju fin efter en tvätt :)
av snusarn
Kompe skrev:Ble ju fin efter en tvätt :)
synd bara att bilden är bättre än verkligheten :( men tackar :D

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]