Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av m[a]ster
hej!

ja skulle vara tacksam över lite tips på billiga saker man kan göra för att styla min bil som ni får se bilder på här nedanför!

det som är gjort är:

*vindavvisare runtom
*tonade bakljus
*usablinkers
*målade bromsok
*text i framrutan och på bakrutan!
*nätgrill
finns säkert mer som ja har gjort men inte kommer på men ni ser säkert

Bild
Bild
Bild
Bild

har tänkt mig andra fälgar, kjolpaket och takvinge men har tyvärr inte råd med sånna dyrbara saker riktigt än! Så tips på billigare saker är väldigt matnyttigt för mig!
Användarvisningsbild
av A80TD
Lite svårt att se vad du har för utblås på bilden, men där kan du väl snickra ihop något av lite rostfria rör som du polerar upp.
Jag har dålig fantasi...... kanske ett par skylthållare i din smak, extraljusbåge av runda rostfrirör, få bort det där gula i framblinkersarna...
Det är svårt det där. Beror ju så mycket på var och ens tycke och smak. :)
av HD
Ta bort emblemen bak brukar göra gott.....
av bromsoket
sänk den och tryck dit en takvinge, sen hade "jag" skippat reklamen i fram och bakrutan!
grädde på moset skulle vara ett par ögonlock
Användarvisningsbild
av Statsminister
Håller helt med föregående talare. Takvinge gör otroligt mycket, och reklamen får det bara att se, hur ska jag säga, tattar-stylat ut. (Ta inte illa upp) Samt en sänkning. Jag personligen tycker nog att bakljusen är snyggare original än vad dom är nu.

Men som sagt, handlar ju MYCKET om tycker och smak.

/Jonas
Användarvisningsbild
av m[a]ster
tack för alla svar... ja själv tyckte att det gjorde mycket att få text i framrutan..
det gula i framblinkersena är USA! Usa blinkers är det om ingen ser?

Texten i bakrutan ska bort mot en annan dekal.. bilen ska ställas ut i samband med lite ljudutsställning samt lite styling så därför reklamen i framrutan!

Takvinge ska ja ha men inte än ja skrev att det inte skulle få kosta allt förmycket, gäller även fälgarna och säkningen (dessa saker kommer nästa år då de fina semesterpengarna kommer ifrån norge!

Bakljusena är bara tillfälligt till jag har råd att köpa de snygga ifrån Hova!

Emblemen har ja tänkt lite på men ja får nog ta det när det blir lite varmare igen så man kan polera bort resterna som blir kvar!

Ögonlock kanske vore nått men kanske man skulle prova att göra ett par egna?
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]