Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BamZe84
Thomas J skrev:Det var ett skämt!!! Tål man inte lite kritik ska man nog inte starta en tråd.
Jo men om du läst i tråden innan, så har flera påpekat och gnällt om de.. Och för mig är de inte
halvfärdigt utan jag är nöjd så.
Användarvisningsbild
av BamZe84
Fluffen skrev:Alla vet ju att det enklaste e lägga ett litet lager med spackel och sen slipa det jämnt för att till sist dra på ett tjockt lager med kromfärg... :mrgreen:

Jag tycker det blev bra iallafall, bra gjort att orka och att lägga ner så mycket tid på nått som många annars skiter i.
Jag menar att ser man en snygg bil och den sen visar sig att se ut som fan under huven drar det ner betyget rejält.
Haha tackar :) Kul de är nån som kan gilla de :) jag är super nöjd så här än så länge. Att riva de skiten är inget
man bara gör så där när man har de som vardagsbil. Ev om jag ställer av den i vinter och fixar med den :)
Användarvisningsbild
av BamZe84
Nexus skrev:Nu ska ni inte bråka pojkar!
Jag har ett förslag vi lämnar över mitt och ditt insug till Thomas J så har han lite puttsa på :P
Haha, de är väl inte putsande jag är så emot.. men riva ner allt suger ju =(
Användarvisningsbild
av BamZe84
Tjenare!
Tänkte jag får uppdatera med lite nya bilder nu efter Vallåkra. Det har varit en hård helg med massa
härliga äventyr. Men ikväll känns de att man inte är 20år längre :) Imorgon blir de jubb igen, så de är
så där lagom skoj..

Va i kön vid 05.30 och då va de bra med kö...

Bild

På Vallåkraträffen 2012

Bild

På Vallåkraträffen 2012

Bild

De var allt för denna gången..

Bild

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012