Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BamZe84
Nexus skrev:ser mycket bra ut fast du har rost på fästet till servopumpen :wink:
Vilken menar du ? Jag ser ingen rost... ?

Haha, haft skiten nere och slipat och lagt på svart hammarlack på den nu :)

Bild
Senast redigerad av 2 BamZe84, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av BamZe84
Lucif3r skrev:ja jävlar, är det SÅ ett expansionskärl ska se ut :lol: Man ser ju t om hur mycket vätska det är i det :lol:
Det blev som sagt ett jäkla lyft det där. Blir lite avis 8) Synd att tryckrören är så förbaskat dyra bara... Iaf om man bara ska ha det som "bling" så att säga.

Men tyvärr måste du göra nått åt insuget nu, det förstör ju hela intrycket :wink:
Ja de blev nice, och nä de tänker jag inte alls göra.. Men du är välkommen hit precis vilken dag som helst
och riva insuget. Inga problems..
Användarvisningsbild
av Nexus
Hammarlack gör susen. Sen är det BamZes fel att jag måste köpa nytt kärl till min bil oxå :lol:
Kan jag vara tydligare :mrgreen:
Bild
Användarvisningsbild
av BamZe84
Såja, då va de sista fixat. Lackat täckpluggarna till spolarna och limmat på dom. Och sen plockat bort alla
gula klistermärken som sitter i motorutrymmet. Sen putsat upp all plast med svart bumper shine :) som nytt =)

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Nu ska ni inte bråka pojkar!
Jag har ett förslag vi lämnar över mitt och ditt insug till Thomas J så har han lite puttsa på :P
Användarvisningsbild
av Fluffen
Alla vet ju att det enklaste e lägga ett litet lager med spackel och sen slipa det jämnt för att till sist dra på ett tjockt lager med kromfärg... :mrgreen:

Jag tycker det blev bra iallafall, bra gjort att orka och att lägga ner så mycket tid på nått som många annars skiter i.
Jag menar att ser man en snygg bil och den sen visar sig att se ut som fan under huven drar det ner betyget rejält.

Bud från utländsk intressent för a[…]

Hej på er! Jag har felkod P2101 i min Volvo[…]

Oki, men 70 mil är det ju inte mån[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter und[…]