Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bilnörden
Det glädjer mig att höra, får dock vänta ett tag till innan min kommer, den har inte gått i produktion ännu. Men ska lägga ut bilder på den när jag fått den. Har lite förbättringar som ska göras undan för undan, några så fort jag fått den.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag har sett den rebel blåa färgen på en s60 r-design i stan flera gånger så himla snygg färg tycker jag ;)
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Droopy skrev:Rebell blå, där är jag kluven men antingen så kommer man att älska el hata färgen, ska bli intressant att se den färgen IRL ute efter vägarna så småningom. Grattis till kärran, får man fråga vad en sådan pjäs går lös på?
Den kostade 378 440kr.

Hoppas att dom börjar bygga på den snart, har ju väntat sen innan Torslandas semester. Ingen inloggning har jag fått till Min volvo heller...
av LOTEZ
Jag fega på rebel blue :/ Blev röd v60

Fasiken, kluven. Tror jag har imorgon på mig att ändra ...
av Droopy
Bilnörden skrev:
Droopy skrev:Rebell blå, där är jag kluven men antingen så kommer man att älska el hata färgen, ska bli intressant att se den färgen IRL ute efter vägarna så småningom. Grattis till kärran, får man fråga vad en sådan pjäs går lös på?
Den kostade 378 440kr.

Hoppas att dom börjar bygga på den snart, har ju väntat sen innan Torslandas semester. Ingen inloggning har jag fått till Min volvo heller...

Mmn, det drar iväg fort, synd att man aldrig kommer att ha råd att lira i den divisionen, kom ihåg bilder på kärran när den anländer, vill se mer av rebell blue.
av jpennerb
Droopy skrev:
Bilnörden skrev:
Den kostade 378 440kr.

Mmn, det drar iväg fort, synd att man aldrig kommer att ha råd att lira i den divisionen, kom ihåg bilder på kärran när den anländer, vill se mer av rebell blue.
Det är därför man köper begagnat. Om tre år kan du köpa den för 178440kr istället :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]

Relä bränslepump

Då väcker jag liv i denna tråd. G[…]

Jag skulle börjat med att kolla/byta batt.