Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av osk1985
Hei! Har en 850 2.5l 10v 94mod som jeg byttet starter på, Brukte å trillstarte den mens den forrige starteren var defekt, men etter jeg byttet starter får jeg ikke gnist på pluggene. Har nå byttet pluggkabler,fordeler,rotor, coil og tenningsmodul uten at dette hjelper. Håper noen her kan gi meg et svar på som kan være feilen :) Takk på forhånd :)
av *pettson*
Är du helt säker på att du fick dit alla kablarna på startmotorn? För en av dom går till styrdonet. Saknas spänning där så kan man försöka starta den i evighet.
av osk1985
Er ikke sikker på det nei, vet du om en tegning eller et bilde? :=) Vet den får bensin, men er null tegn til gnist. Var uheldig og kortsluttet noen ledninger når starteren ble montert. Noe som kunne blitt ødelagt da? Takker for svar, for alt hjelper så jeg får sett :)
av *pettson*
Nej det har jag inte. Men det kan inte krävas. Du har ju bytt startmotorn och då vet du ju vad och hur du lossade och hur det ska sättas fast. Det upptäcker du direkt om någon kabel inte är med. Det är gott om sikt dessutom så man måste inte gissa om kablarna är med, utan det ser man.
av osk1985
Etter å har feilsøkt i hele dag, kom jeg fram til å åpne hjernen på bilen. Der så det ikke helt bra ut. Så ut som noe hadde brent/eiret seg. Så håper problemet løser seg i morgen :)

Finns mer att läsa i Teknikens värld, V[…]

Kamremsras

Skuren AC-kompressor varvid AC-remmen trasslade in[…]

Råd vid punktering

Hej på er. Nu är ju problemet löst[…]

Hej! Min Volvo 744 -88 med B230FK motor i väg[…]