Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag träffade en bekant igår där jag berättade att jag har AC i bilen som jag tänkt fixa själv han blev lite nyfiken och undrade hur så jag berättade att jag tänkt fylla med propan och isobutan. Då blev han väldigt intresserad han har även tillgång till gas och grenrörsmätare och dyl så då ville han prova men först efter semestern så om tre veckor får vi se om det blir någon AC.
En liten uppdatering igen

Bild
Monterat vit blinkers fram och på skärmkant med krom, funderar på och måla kanten på fram blinkersana i silver samma som listen under lycktorna eller vad tror ni?

Sen funderar jag om jag köpte grejer av skruvat.se eller professional parts sweden eller så är så att det är samma företag :???:
Problemet med annan färg än karossen är att det ser skumt ut på delen av blinkersen som går runt hörnet mot framskärmen, ser
konstigt ut från sidan liksom. Vissa färgkombinationer på list/blinkers vs lack kan dock se hyffsat ut. Men detta är givetvis bara min
åsikt, bilen är din och du bestämmer! :-)-)

Ett tips är att lacka en bit maskeringstejp i färgen du tänkt och klistra nere på blinkersen, då får du en bra uppfattning. :)
Har hämtat ut reparationssatsen till broms ok inehållande två packningar och tätningar för 350kr för ett ok när de beställde trode de att det var för båda oken och då hade priset varit okej så nu blev det bara en med 15% rabatt.
Det andra köpte jag på mekonomen för 187kr den hade också med nippel och monterings fett.
Ska bli intressant att se vilket ok som kärvar först sen.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 43
Avgassystem till volvo 940

Det är en ltt. Mest troligt blir det ett 2.5&[…]

https://www.youtube.com/watch?v=cFvc_tD6_z4 Bara […]

Fram lykta lyser rosa...

Nu kommer jag låta som en idiot men hur ve[…]