Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvo_740_GLT
Har en V70 -00 tänkte jag skulle koppla en knapp till extraljusen.
Jag vill att lampan i knappen ska lysa när extraljusen är tända och slocknar när
jag bländar av samt att vill även att belysningen i knappen lyser tillsammans
med övrig innerbelysning. Vilka stift på knappen ska jag använda?
av Volvo_740_GLT
Tungviktarn skrev:Hur långt är ett snöre?
Vilket svar! Det hjälpte ju mycket
Användarvisningsbild
av Tungviktarn
Hur meningslöst är inte ditt inlägg då? Med tanke på att du inte skriver vad det är för knapp du ska använda osv?
Hur ska någon kunna hjälpa dig då
av Volvo_740_GLT
Volvo originalknapp givetvis
av bengans
Tungviktarn skrev:Hur meningslöst är inte ditt inlägg då? Med tanke på att du inte skriver vad det är för knapp du ska använda osv?
Varför måste du vara så sarkastisk? Inte alla är nördar som "kan och vet allt" om Volvo.
Ge istället goda råd till frågeställaren!"
av Volvo_740_GLT
Det är jag inte. Blev bara förvånad av svaret "Hur långt är ett snöre" du kunde ha frågat vänligare
av bengans
Volvo_740_GLT skrev:Det är jag inte. Blev bara förvånad av svaret "Hur långt är ett snöre" du kunde ha frågat vänligare
Det var inte DU som var sarkastisk! Det var de svar du fick. Hoppas att någon annan kan hjälpa dig som har en annan attityd.
MVH // bengans
Användarvisningsbild
av Tungviktarn
bengans skrev:
Tungviktarn skrev:Hur meningslöst är inte ditt inlägg då? Med tanke på att du inte skriver vad det är för knapp du ska använda osv?
Varför måste du vara så sarkastisk? Inte alla är nördar som "kan och vet allt" om Volvo.
Ge istället goda råd till frågeställaren!"
Man behöver inte vara nörd för att kunna förklara vad man ska använda sig av för material, eller har jag fel kanske?
Är väll en av dom viktigaste grundreglerna på ett bilforum!

Nu är det förbannat mkt OT
av bengans
Då är det bara att vänta på din beskrivning vilka stift som skall användas, eller...

OAO (Over and out) :D
Kamremsras

Att byta några ventiler är ingen st&oum[…]

Råd vid punktering

Hej på er. Nu är ju problemet löst[…]

Hög tomgång

Felkod 2-3-2 betyder inte att lambda sonden inte […]

Stefans 968

Hittade ett test där tidigare ägare &aum[…]