Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Doffen
Hei.

Har forsøkt å søke etter tråd som omhandler oljeskift / flushing av automatgirkasse på Volvo V70N

Jeg og min bror har planer om å gjøre dette i morgen, men er på utkikk etter en liten guide eller lignende om hvordan dette skal gjøres.
Olje er skaffet, 12 liter for å være på den sikre siden.

Forhandleren fortalte meg at det var nødvendig å kjøre girkassen på en spesiell måte for å lære denne opp på nytt etter oljeskiftet, noen som kan bekrefte / avkrefte dette og evt. hvordan dette bør gjøres?
Doffen skrev:Hei.

Har forsøkt å søke etter tråd som omhandler oljeskift / flushing av automatgirkasse på Volvo V70N

Jeg og min bror har planer om å gjøre dette i morgen, men er på utkikk etter en liten guide eller lignende om hvordan dette skal gjøres.
Olje er skaffet, 12 liter for å være på den sikre siden.

Forhandleren fortalte meg at det var nødvendig å kjøre girkassen på en spesiell måte for å lære denne opp på nytt etter oljeskiftet, noen som kan bekrefte / avkrefte dette og evt. hvordan dette bør gjøres?
Hei på deg sjekket litt av hvert her inne på forumet her nå,og ser du ikke har fått besvart dette spørsmålet ditt.Jeg bor selv i Oslo og har akkurat tatt 140000km service og skiftet olje på automat kassa og bilen girer bedre etter skiftet.Fikk jobben gjort i Sunne !! :mrgreen: "Helmia bilia"
Bakre länkarmsbussning

Angående domkraft så vet jag inte hur […]

Körde den genom biltvätten. Blev v&aum[…]

Backlampa

Jovisst, men så enkelt är det inte i de[…]

Byta dragkrok

Hej! Jag funderar på om det är möj[…]