Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

De är tur man har stänkskydd nexus :)

Har hittat en bil på blocket som skall skrotas som har både lister och rails.. Har pratat med honom och sakerna finns kvar! I bra skick desutom.. Han skulle kolla vad frakten blev!
Det var inte jättebilligt, men det är det enda jag vill jag göra som "styling" på utsidan också!

Idag monteras däcken på fälgen..
Mkjn skrev:Jag har en polare som har en röd S4 -04 som har allt det jag skrivit förutom dörrlisterna och det ser riktigt bra ut!

Älskar röda bilar med alu inslag.. Smaken är som baken ;)
Jao, jag hakade mest upp mig på dom mörka detaljerna du nämnde (fälgar +xljus).
Alu passar dock helt klart, förutom på backspeglar, dom ska vara i bilens färg (jaja, smaken är som baken.. :p)
Dagens Update:

Hämtade ut listerna idag. Dom var i oväntat bra skick! Dock hade 2 skruvar gått av i hålen.. Tur det är plastgängor dom sitter i så dom inte rostat fast! Ska nog inte vara så svåra att få ur, rätt tång löser det!

Varit hos lackeraren och bestämt att hela sidorna skall lackas om, bakskärmar och allt. Likabra att få det nylackat då det är lite stenskott på bakskärms kanten. Så det inte blir rost i vinter dvs ! :lol:

Fått på nya fälgarna och provåkt lite utan att det tar i skärmar eller liknande :D

Nu till bilderna :

Bild
Bild
Bild
Bild

Listerna, Har ruggat upp lite på höger sida och lämnat på vänster sida för att visa skillnaden.
Bild

Listerna var det nyskick på!
Bild
Bild

"Råkade" parkera brevid bilen jag annars hade köpt istället för audin! :wink:
Bild

Beställt lamphållare för Xenon i mina Lightforce 240 Blitz
Bild

Fått mina nya däck och fälgar mont[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Kan vara intressant att veta mätarställn[…]

Har fått felkod P2600 "Powertrain coola[…]