Oj oj är de redan 1½ månad sedan man uppdaterade här.. herrejisses vad tiden går fort.. och denna "sommaren" är nu ett minne blott.
Nåja.. de senaste är väl att man införskaffat sig en vinterbil nu då jag bestämt att Volvon ställs av under vintern. Vinterbilen blev en VW Caddy pick-up, passar sig lämpligt in på mitt yrke med ;)
Nästan 3000 mil har jag kört Volvon sen jag köpte den i augusti förra året.. dessa milen har också bara sagt Svisch !
Så denna helgen har jag passat på att köra en hel del med bland annat resor till Jönköping, cruisat runt där sen idag varit i Göteborg och cruisat runt här med !
Begav mig till min gamla skola och sen upp på Ramberget bredvid för ett litet foto i solnedgången, blev riktigt bra om jag får säga mitt :)
Och igår införskaffade jag mig detta i Jönköping;

.. nu fattas bara en Ctek laddare som får stå och underhållsladda batteriet i vinter.
2013 kommer bli ett spännande år.. har bestämt att försöka spara så mycket de bara går i vinter och slå på stort och lagom till våren nästa år köra i ATM420 steget d.v.s ny turbo, större spridare, IC, sachs kopplingskit samt en quaife diff.
420hk / 580Nm.. mums mums :)
Ne nog uppdaterat.. De jag tänkt göra i vinter om de blir pengar över är iallafall att;
¤ Lackera om front+läpp
¤ Nytt "bagageskydd"+lack
¤ Fixa interiörbelysningen
¤ Nytt luftfilter
¤ Köpa Elevate IC:n ?
¤ Xenon backljus ?
¤ Instegsbel.bak.LED-stripes