Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av tigergutt
Hei,
Jeg har liknende problem med min RTI (Volvo S80 2004 modell) :???:

Kjøpte bilen med RTI m/2003 kart.
I 2007 kjøpte jeg nye kart, disse fungerte utmerket .... frem til i sommer, da lånte jeg oppdaterte kart for 2010, disse fungerte ikke :(

Når jeg skulle sette tilbake 2007 kartet fungere heller ikke disse lenger ! .... nå fungerer kun 2003 kartet.
Hadde bilen til Volvo verksted som oppgraderte SW på RTI spilleren (til SW version 00001405). Dette fungerte heller ikke, så nå kjører jeg rundt med 2003 kart.

Hvis noen vet hva problemet er, eller har en løsning setter jeg stor pris på hjelp.

På forhånd takk.

tigergutt
av ufosos
AndersR skrev:Hej!
Gjorde följande idag och det fungerar utmärkt...

X

Fungerar strålande för mig och jag har en DVD-baserad RTI i min V70 från 03

Kom ihåg att hantera hembrända DVD'er mer försiktigt än köpskivor då dom ju är känsligare för repor osv och bränn dom lite långsammare så går det bättre än med maxfart på brännaren.
vilken version på skivan hade du innan du uppdaterade?
Användarvisningsbild
av Gogi80
Hej har provat att bränna 15 gånger nu (S) (S) på verbatim dl + och - men det funkar fortfarande inte. Har bränt med imageburn på 2x hastighet och på två olika brännare samsung och lg men funkar fortfarande inte fattar inte vad jag gör för fel. Vissa säger att man måste uppdatera rti-n med nån skiva innan tror inte den har varit uppdaterad tidigare org skivan som jag har nu är från 2003 bilen är en V70 03 med dvd. Tacksam för all hjälp jag kan få börjar bli irriterad och slänger skiten snart om jag inte får nån ordning på detta.
av Lövet
Forumreglerna skrev:" • Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.
Tyvärr får man vända sig åt annat håll för den här typen av diskussioner.
Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&a[…]

Repor mittkonsol polering

Testa, Polywatch Plastic / Acrylic Watch Glass Scr[…]

Du menar: Ur bruk? :-D

Motorvärmare

Har en V90 T6 Recharge tillverkad dec 2021. S&au[…]