Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andreaså
Hej!

Dök upp ett problem helt plötsligt när jag körde med bilen igår. När man kopplat in min Iphone 4 så börjar den spela fungerar hur bra som helst.
Men sedan efter ungefär 1-2 min så slutar den att fungera.

Någon som har haft det problemet och som vet lösningen på det?
av llesrof
Får du några felmeddelanden i radion eller iPhonen? Programmen kraschar ju gärna på Appels enheter så kolla om ditt upppelningsprogram, till exempel Spotify eller musikspelaren, fortfarande är igång. Spotify kraschar gärna på min iPod och då blir det tyst.
Precis så gjorde min ipad i bilen. När jag låser ipaden så slutar den spela musik efter 1 minut. Efter ominstallation av ipaden så gör den inte så längre.

Så jag tror problemet ligger i iphonen. Provat koppla in iphonen i nån hemmabio eller dylikt?
Användarvisningsbild
av kave
Nu är det ju mer ett lyckokast att du får det att fungera med spotify via usb eftersom det inte är avsett för detta. Kör vi aux kabel så fungerar det bättre, eller använd iTunes
kave skrev:Nu är det ju mer ett lyckokast att du får det att fungera med spotify via usb eftersom det inte är avsett för detta. Kör vi aux kabel så fungerar det bättre, eller använd iTunes
ok`? Spotify funkar klockrent för mig, får artist och låt i displayen vilket jag saknar om jag kör AUX.
meddelande

Hur raderar jag gamla meddelande i centerdisplayen[…]

Hej! Har en S60 2008 Helt plötsligt tycker ja[…]

Du har fel. Det är som jag skrev. Googla och […]

Varvtalsmätare Volvo 240 -88

Nu är problemet löst. Varvräknaren […]