Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
V60D5AWDPolestar skrev:Focus?
Som reklampelare? Du måste vara fordentusiast 8)
av llesrof
Vi kanske skulle definiera innebörden av ordet "fräck" i detta sammanhang innan vi börjar namndroppa bilar :D Hur vi än definierar ordet är jag säker på att varken Dacia eller Ford Ficus kan associeras med "fräck".
av Lövet
CR-Z leder överlägset tror jag i grenen "synas"

Bild
av Droopy
Mjo, fast jag tycker endå de smälter in i mängden av strömlinjeformade japanska/koreanska småbilar idag.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Tog bort citering av föregående inlägg.
Användarvisningsbild
av Brainy
llesrof skrev:Vi kanske skulle definiera innebörden av ordet "fräck" i detta sammanhang innan vi börjar namndroppa bilar :D Hur vi än definierar ordet är jag säker på att varken Dacia eller Ford Ficus kan associeras med "fräck".
Tror inte vi behöver lägga jättevikt vid ordet fräck. En focus är inte ett omöjligt val, men i lägsta delen av "fräckhetsskalan". Att det är / blir en dussinbil spelar ingen större roll så länge bilen ser bra ut.

Dacia? Kanske ska lägga till att jag vill ha krocksäkerhet med. Euro ncap har inte testat någon Dacia som fått mer än 3 stjärnor.

Tack för alla tips hittills. Börjar mer och mer snöa in på bmw'n. Cooper känns lite väl plastig invändig, plast skulle jag iofs få i överflöd även i en ceed.
av semmelman
Här fabian så som den såg ut på parkeringen:

Bild

Här ännu mer stylad och med dekaler, den har lite mer yta att ha dekaler på än cr-z-mügen, dock är ju denna breddad å grejad men ändå:

Bild

Inte så pjåkig som citybil/andrabil.

Ser bar ut men dom är i vägen när d[…]

Så vad är vettigt att köra med f&o[…]

Nolla motor V70 D3

Hej! Har tagit mig an en V70 D3 2011 (2 liter, 5[…]

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tun[…]