Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

dåligt med update här... dock inte hänt så mycket roligt. men är påbörjad centrumvändning och centrum inflyttning på lite fälgar :)

lite bilder.
Bild
Bild

inflyttat centrum fram
Bild

centrumvänt bak.
Bild

ska bara lossa 2 centrum till sen skickas dom på blästring.

dessa bilder är inte helt som den ser ut idag.. sitter massa osmakliga dekaler på nu
Bild
Bild
Bild
Bild

denna dåliga är den mest lika hur dom ser ut idag.

Kommer till 90% synas på volvoträffen i ånnaboda på lördag! (på besöksparkering :roll: )
Den dricker dock lite bensin, lite mer än vad jag gillar... :evil: så får jag den inte såld lutar det åt att byta till manuell låda i den :???:
haha, jadu äre nationaldag så är det ;) då borde ju även herr blå tycka det är okej att spela nationalsången med högtalare på taket. men kan meddela att så var icke fallet, oxtokig blev han :roll:
händer inte så mycket stora saker just nu förutom detta.

(hittade) en bil lite dumt parkerad.
Bild

det var kul så länge det vara. lite sne framvagn och grejer när jag tillslut fick tag i traktor som kunde dra upp mig bara. ingen skada skedd :) blir reservdelsbil av denna. ska rensa ur allt av värde sen skrota karossen. motorn kommer åtminstone hamna i den blåa för motorn i den knackar värre än en äcklig dieselmotor :roll:

glad att jag besikta denna innan jag ställde undan den för nu är den på vägarna och gungar omkring igen :)
Bild

och nya objektet är en 745 -89 som någon monterat en -90 huv på.. passar inte så bra enligt mig :roll: taklucka och innertak i vanliga 740 anda, farthållare finns med dock osäker på funktion på den. skulle passa perfekt som vinterbil. håller för tillfället på att motionera bromsar och svetsa rost i golvet. sen ska den väll få sig en polering när besiktningen är avklarad. duglig bil för priset noll kronor.
Bild

håller även på med en gammal opel rekord -60 men det hör inte till på ett volvoforum.. och JA det börjar bli mycket bilar på en gång nu :lol:
Användarvisningsbild
av dahlen
köpt ny bil och även skrotat ner den..
Bild

blev motorbyte i 240in, allt som kan krångla har krånglat och även lite till. men nu verkar den gå någolunda bra, ska ställa tändningen bättre bara sen är den fit for fight 8)

Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
jo den var inte mycket att hänga i granen.. tvärrostig. det enda i plåtväg som var fräscht var huv och bakluckan :)

icke breddad 850 stöt är ju fränt ;) eller inte :roll:
Användarvisningsbild
av Kompe
Gött mos, Va hände med den blåe 745'an då? Du får kanske lägga upp en ny tråd om "Dahlens 745'a'" :lol: :wink:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]