Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
Stiligt :D Själv kör jag en suzuki gsx 1400 06a :D
förra hojen var en suzuki intruder 1400 96a :D

Mvh/Roger :D
Användarvisningsbild
av TotanTotan
Va, från glidare till gatcykel. Brukar det inte vara tvärtom, bild på pärlan kanske?
Användarvisningsbild
av päpplet
Har faktiskt haft funderingar på att ha en B234 motor som nattduksbord :wink:
Användarvisningsbild
av lilleman
[BildURL=http://forumbilder.se]Bild[/URL]
Bild

Här är några bilder
jag o datorn (pajaslådan) kommer inte överens :oops: :roll:
men men nuvarande hojen är en Suzuki gsx 1400 06a har rullat 1100 mil
helt underbar o köra :-DD
Jag har haft många landsvägare men så fick jag för mig att jag skulle prova en custom hoj
och det blev en suzuki intruder 1400a 96a som fick diverse trimdelar men efter 6-år med den
så fick det vara nog.inget fel på hojen den gick som en raket med framhjulet i luften
men jag kunde inte förlika mig med den så i februari 2010 så bytte jag den mot den jag har nu
den hade rullat 560 mil o det är fanimej den bästa hoj jag ägt än så länge :D Men Clas din 1100 är oxå väldigt tacksam o trimma :-)-)
och den har väghållning.Dä kunde man inte påstå att intrudern hade :lol: Jag är gräsänkling denna veckan så det blir mycket hoj nu :-DD
Idag blev det 35 mil :-DD det gäller att passa på.

Bild
Här är en bild på fruns Honda cbx 600 från 83.En pärla i mycket bra skick med 8900 mil på mätaren. :D

Mvh/Roger :D
Användarvisningsbild
av TotanTotan
Jäkligt snygg hoj du har, svart är snyggt. Förra hojen var en Honda CBX 750 F -84, jag lackade om den till svart och det blev snyggt. Min 1100 har nya pipor och Dynojet kit, väntar på hyperghargern som jag beställde från staterna. Jag har ljudet, nu väntar jag på hästarna. Provkörde förresten en BMW K1600, sån blir det nog i framtiden när plånboken blivit större, gick som en dröm!
Värme i kupén laddhybrid

Det är en T8 -22 med elvärmare

Vårda v90 2025

Hej, har en v90 som nu gått 1600 mil sen Luc[…]

Byt kamrem + kamremsspännare, multirem + mult[…]

Volvo 740 fördelare

Är det lh2.4 i nya motorn så borde de v[…]