...

Moderator: Moderatorer

Jag gör alltid som så att jag kör nästan förbi den bilen jag skall backa in bakom.
Då ser jag hela den bilen i min vä. backspegel och kan därför ligga nääära den och
sedan börja vrida in bilen mycket tidigare, den filmen vi såg tyckte jag var dålig faktiskt.
Den skulle fram en halv billängd till för att få full kontroll och full syn på den. Så prova att köra nästan förbi
och helt plötsligt ser du din egen bil och den du skall in bakom. Inga stora rattutslag heller, för då
blir det fel igen. Vanligaste "felet" är just detta med för stora rattutslag.
Å andra sidan om man startar inte framför bilen utan jämsmed eller som en del skriver t o m hälften på den så kan man ju vrida mer på ratten t o m fullt.
Försökte tänka på hur jag gjorde idag och jag tar inte fulla rattslag men nästan, två varv kanske. Kanske.
semmelman skrev:Å andra sidan om man startar inte framför bilen utan jämsmed eller som en del skriver t o m hälften på den så kan man ju vrida mer på ratten t o m fullt.
Försökte tänka på hur jag gjorde idag och jag tar inte fulla rattslag men nästan, två varv kanske. Kanske.
Nu förstår jag varför du behöver en Tennisplan....hehehehe, :P :P
Bara skojjar.....
Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halv&arin[…]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]