Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Hämta ut bilen idag efter årsservice.

Alla mjukvaror uppdaterade enligt konstens alla regler.

Men Blåtanden verkar ha ballat ur totalt.
Hittar ingen enhet alls, och när jag ska se vilken version jag fått i bilen, är det bara en svart ruta som går tillbaka till menyn efter 5 sekunder.

Har provat flera olika telefoner, men den hittar ingen alls :evil:

Fått en tid på verkstaden om drygt en vecka, men kanske är nåt vanligt fel man kan åtgärda själv? :roll:
av chaffis75
några tips dock vet jag inte om detta löser problemet.

Prova sök flera gånger när du ska para, detta verkara vara ett problem.
Glöm inte sätta telefonen synlig
när telefonen är synlig, gå gärna ut till standby menyn, vet att vissa androider har problem med att svara på sökningar när den själv ligger och söker vilket är vanligt att den gör efter att man satt den synlig.

Ja hoppas detta funkar annars är det kanske något som gått fel i uppgraderingen av bilen.

/Fredrik
av Marcarlsson
Be verkstaden göra en ICM uppgradering först sedan IAM efter det, Problemet är en missmatch mellan icm och iam efter 2.0 mjukvara.
Hoppas du har garanti kvar annars åker man på ett par tusen kr mjukvarorna kostar multum.

MVH
av Baxalasse
Kunde inte "para" min efter uppdateringen heller. Dock gick jag och försökte para när jag stod under media. Vilket inte fungerade, man måste tydligen står i menyn "telefon" då gick det. Glöm inte syrligheten på din mobil som någon annan tipsade om.,,

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB[…]

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]