Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Blackscar
Hejsan!
Jag har ett problem med att min sterio i min V70 08 classic, det är så att den läser inte brända mp3 skivor.. så är det nån som vet vilket format man skall bränna en cd på??
Jag vill kunna bränna skivan så att det kommer plats 3-4 album i en skiva fast inte i mp3 format.

Hoppas att nån där ute kan hjälpa mig
av mikebike
Blackscar skrev: så är det nån som vet vilket format man skall bränna en cd på??
Du skall bränna en standard CD, det är det enda som funkar. Min gamla bilstereo var så känslig att den inte funkade med skivor som var brända på min gamla dator.
Blackscar skrev:Jag vill kunna bränna skivan så att det kommer plats 3-4 album i en skiva
På svenska heter det "får plats", men eftersom min fru kommer från Skene förstår jag vad du menar. :mrgreen:
av llesrof
Standard CD..? Hur menar du? De skall brännas som audio-CD. Eller var det så du menade? :D Det ger upp till 80 minuter musik per skiva. Jag ledsnade på att fippla med CD-växlaren och köpte en iPod och ett iPod-interface istället så nu är det Spotify i bilen. I alla fall när iPod-interfacet är pä gott humör.
av mikebike
llesrof skrev:Standard CD..? Hur menar du? De skall brännas som audio-CD. Eller var det så du menade?
Ja, precis. Audio-CD, det som är standardformat på köpta CD med musik på... :wink:

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]