Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av impalaerik
nån som vet om biltemas drivknutar till v70 01- håller bra och fungerar fint med tanke på priset? samma fråga har jag gällande hjullager fram från biltema?
av T-rex
Kan bara säga att drivknutarna e super, lagrena kan jag inte uttala mig om
av mackeman
Hjullager fram håller ungefär i 50 mil sen är det dags för byte igen. Drivknutarna har jag inte testat då lagerna var så bra.
av impalaerik
okej tycker inte att dom borde gå så mycket kortare än original grejjor om dom monteras rätt/ smörjs på lite extra vid montering..och då har man ju sparat nån tusenlapp motför att köpa dyra original eller mekonomen som kan va dyrare än original
av Rick
Har Biltema lager fram, glappar och låter illa efter 2000 mil...
Användarvisningsbild
av greeeken
Mina lager fram från biltema har rullat i ca 8500 mil. Inga problem alls.
Antar att man måst ha tur då man köper från biltema eller? LAgrerna håller lika länge även om man köper "orginal"
Finns lite trådar om detta här så de bara leta.
av Henry
Jag monterade biltemas framhjulslager i onsdags och i går lördag alltså efter 3 dagar och ca 10 mil upptäckte jag att högra framhjulet glappade. Först trodde jag att det blivit något fel vid monteringen men det var biltemas framhjulsllager som redan var glappt. Jag ska lämna tillbaka lagret och hoppas biltema tar ansvar för "skitlagret".

Om det är (oftast är det en sådan)[…]

Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&a[…]

Repor mittkonsol polering

Testa, Polywatch Plastic / Acrylic Watch Glass Scr[…]

Du menar: Ur bruk? :-D