- sön 08 jul 2012, 19:12
Tror fortfarande ditt problem är FW i Dicen. 5.6.2 är gjort för Vida 2012B och jag tror inte det fungerar med den FW versionen till 2012A. Om jag vore i samma situation som dig så skulle jag avinstallera allt vad vida och dice heter. Radera alla mappar som blir kvar. Sen skulle jag ladda ner den filen som jag först länkade till och testa om det går att nedgradera dicen till FW 5.6.1. Om det går så skulle jag sean installera om Vida 2012A.
Det du också skulle kunna prova, för det är väl så att den har aldrig fungerat för dig eller hur.
Bara för att utesluta så skulle du kunna prova med en annan usb kabel då det verkar vara ett kommunikationsproblem.
Jag tror dock inte att detta hjälper men jag vet några som fått byta usb kabel till dessa interface. Den medskickade verkar inte hålla någon högre kvalité. Som sagt så tror jag inte detta hjälper men det är ju en lätt sak att testa.
Det du också skulle kunna prova, för det är väl så att den har aldrig fungerat för dig eller hur.
Bara för att utesluta så skulle du kunna prova med en annan usb kabel då det verkar vara ett kommunikationsproblem.
Jag tror dock inte att detta hjälper men jag vet några som fått byta usb kabel till dessa interface. Den medskickade verkar inte hålla någon högre kvalité. Som sagt så tror jag inte detta hjälper men det är ju en lätt sak att testa.