- fre 25 nov 2011, 13:09
Ja snälla, få fram numret för jag håller på att bli tokig och snart är det service igen.
-)

Moderator: Moderatorer
StefanT5 skrev:Det staget + bussningen sitter det på bilar med manuell låda med?Jag har ingen aning men det kanske är troligt.
Har samma problem med min bil med.
AndreasGLT skrev:Mina problem kom ganska omgående tillbaka och nu finner de ingen orsak.Nu måste jag sticka ut hakan en aning och kanske irritera en del när det gäller att "inte finna en orsak". Själv har jag haft en del småkrångel med min ganska nyinköpta v70 och är inte riktigt nöjd med de svar som lämnas vid uppstående problem. Jag har ett resonansljud vid 1500 till ca: 2000 rpm som är jävligt irriterande. När jag påvisat detta för två olika verkstäder så blir svaret i "omsvängda" ordalag att det är ett fel som man inte känner till eller kan lokalisera och därmed finns inte felet. Jag blir så jävla trött på en sådan mentalitet eftersom det är så uppenbart att man inte har en susning om vad som är problemet och att man inte orkar kolla upp det. Man ger i stället (som i mitt fall) en dålig förklaring till problemet och med det hoppas man uppenbarligen att jag ska ge upp och stå ut.
Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]