Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Helgen fördrevs med stugliv med kompisar, båt, massor med sol, mat, god öl, bastu, bad och slöande. Bättre kan man inte ha det. :D Jo, alkoholen spelade nog en viss roll åtminstone två av tre kvällar men för mycket kan jag inte påstå att det blev.

Betongkepsen kom fram i något skede, men det skyller jag på att sprang omkring utan huvudbonad i solgasset och drack urindrivande öl i kombination med alldeles för lite vatten.
Åt så mycket mat att jag inte blev påverkad av all god öl :D
Fartdåre skrev:
Volvo264GLE skrev:Åt så mycket mat att jag inte blev påverkad av all god öl :D
Det brukar ju funka fint... :wink: :)
Japp det var fint, gillar inte dagenefterkänslan.. Så eftersom jag visste att stället jag skulle till brukar bjuda på ganska mycket av det goda så åt jag lite extra kött, potatissallad, gräddtårta... (BE)
VOLVO 240KUNGEN skrev:Näää.... det har inte blivit för mycket alkohol, jag är ju helnykterist... försök att vara det om ni kan !!! :mrgreen: :mrgreen:
Kul för dig, men svårt kan det väl knappast vara....bara lite färre varor att köpa hem. Jag upplevde det betydligt svårare att äta vegetariskt under ett halvår än att helt avstå alkohol under samma period...

/Thomas
Funk skrev:
VOLVO 240KUNGEN skrev:Näää.... det har inte blivit för mycket alkohol, jag är ju helnykterist... försök att vara det om ni kan !!! :mrgreen: :mrgreen:
Kul för dig, men svårt kan det väl knappast vara....bara lite färre varor att köpa hem. Jag upplevde det betydligt svårare att äta vegetariskt under ett halvår än att helt avstå alkohol under samma period...

/Thomas
Hahaha Det kan stämma! :lol:

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]