Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
T4F i V70 är bannemig det mest komfortabla v70 jag någonsin kört, har testat både D2, D3 och D5 under längre perioder.
En T4F är ingen racer men den spinner på gott och är väldigt komfortabel med standard chassie och 17".

Motorn är tyst och går som en dröm,

Förbrukningen för min del ligger runt 0,9 på blandad körning på bensin, har inte kört den på etanol ännu och jag kör inte speciellt ekonomiskt heller.

Du har ju dok en dyr service på T4F ochså, ventilljustering vid ( mins inte om det var 9 el 12k )
av matsén
Jag är i alla fall väldigt nöjd med allt utom bensinförbrukningen och 18" Pirellidäcken i R-Designpaketet. Skulle eventuellt valt "normal" fjädring om jag köpte ny, men inte på bekostnad av kromlister runt fönsterrutorna 8) . Är tyvärr allergisk mot dem :oops: , i Momentum, Summum och den numera icke beställningsbara Ocean Race är dessa standard.

//PM
av perhall
Pirellidäcken är snart utslistna så var lugn:) Ja, kromlister är inte så snyggt och det är väl mycket såna på Summum och ORE. Det är ändå roligt på nåt sätt att kromlister kostar extra på bilar utan men svarta listor kostar extra på bilar med.. /PH

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]