Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
SA4AQS skrev:Vilka bussningar?
De som sitter i änden av själva växelspaken. Syns från undersidan av bilen.
Lucif3r skrev:Ok, för oss som inte legat halva liver under en 7/900, kan du förklara vart bilderna är tagna :roll: ? Främre dämparen eller?
Trodde de hörde till allmänbildningen :lol: Ja skarven mellan främre rör och främre dämpare. Flänsen brukar vanligtvis vara helt sönderrostad eller ersatt med ett helsvetsat rör där på 740
Användarvisningsbild
av päpplet
Då har man varit in och inhandlat en 5l dunk med Dinitrol ML tunnflytande rostskydd och 1L underredsmassa så bara jag får semester ska gammelvolvon få sig en omgång i underredet :)
Den har varit inlämnad och sprutad med Noxudol för flera år sen så jag hoppas medlen funkar ihop
Användarvisningsbild
av päpplet
Då har jag bytt tändkablar och soppafilter men den blir fortfarande bara sämre och sämre med att misstända på låga varv. Någon som har någon teori på vad som kan vara fel?
Användarvisningsbild
av päpplet
Förknasaren tror jag dom har rivit för att den läckte olja men jag får väl göra de igen då. Det kan inte vara så att jag har vatten i tanken?
Användarvisningsbild
av Kompe
Var där mycke skit i de gamla soppafiltret? :/
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Volvo 240 usa front

Tjena hur installera jag usa front på en 240[…]