Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
Vet ni någon site där man kan skaffa nya bekanta?
För att hitta partners är det många.
Användarvisningsbild
av Nexus
Facebook är ju annars ett alternativ där man kan bli vän med vänners vänner o s v ......
av kamilenski
Nexus skrev:Facebook är ju annars ett alternativ där man kan bli vän med vänners vänner o s v ......
Vänners vänner?
Neee
Nya bekantskap är bättre.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Det bästa är väl nog att sysselsätta sig med nån hobby som gör att man kommer i kontakt med folk, t ex nån sport eller liknande vilket gör att man har nått gemensamt att tala om.
av era
Hej !
Ett annat tips kan vara att köra runt på bilcafé och mc café nu i sommar, där träffar du många nya bekanskaper.
Jag vet att Sjöborakan har café om onsdagar och Tydingesjöns camping (ligger vid en insjö i fin miljö) har bilcafé på tisdagar och mc café på torsdagar, tiden i Tydinge är start kl:17,00 båda dagarna. Här är alltid mycket folk om vädret är bra.
De säljer sillamackor och hamburgare med kaffe, läsk mm. till mycket bra priser.
Har du inte varit i Tydinge så kan jag säga att det är väl värt ett besök.
Användarvisningsbild
av Vojje
Fluffen skrev:Det bästa är väl nog att sysselsätta sig med nån hobby som gör att man kommer i kontakt med folk, t ex nån sport eller liknande vilket gör att man har nått gemensamt att tala om.
Bra ide´. Bridge kan väl passa K. :wink:
av kamilenski
Vojje skrev:
Fluffen skrev:Det bästa är väl nog att sysselsätta sig med nån hobby som gör att man kommer i kontakt med folk, t ex nån sport eller liknande vilket gör att man har nått gemensamt att tala om.
Bra ide´. Bridge kan väl passa K. :wink:
Jag skulle nog behöva en kompis, som kan lära mig dricka lite för mycket och
sen skriva här på forumet ;-)
Ska vi träffas Vojje? :-P

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]