Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Mmmm, sommarvärmen har precis börjat tina upp kroppen och ljuset ladda batterierna...ochså vänder det........

Semestern 4 veckor bort, man får hoppas värmen håller i sig iaf.

Glad midsommar på er allihopa.
Användarvisningsbild
av Nexus
ska bli skönt med mörka nätter igen så man kan sova. Fast sommaren har ju inte ens börjat :D
Trevlig midsommar till alla och kör förskitigt ute på vägarna!!
av *pettson*
Tja.. själv har man precis bytt jobb och därmed så blev det ingen semester. Företaget har dessutom inte semesterstängt.
Sen pockar skogen, eller ska man säga djungeln, på uppmärksamhet.
Det gör att nåt ledigt blir det inte på *fritiden*. Finns det någon lucka är den fylld med någon långväga problembil :wink:

Jag byggde ju en bandmaskin tidigare i år för att marken är mjuk på sina ställen, och nu häromveckan anlände ju kranvagnen så jag kan väl inte säga att det är tråkigt bara man fått ned träden och rensat dom. Att köra miniskotare är riktigt skojjigt jämfört med hur det var att slita med stockar innan. :-)-)
Har drag både fram och bak så jag kan dra eller backa in vagnen i skogen. Även gjort fästen för ventilpanelen så jag kan sitta och köra maskin/kran samtidigt.
(maskinen klassar in som volvo, det är bara volvokomponenter :wink: ) Vagnen är forest pro, gjord av Nokka i finland.

Men glad midsommar på er alla iallafall :-)-)

Bild
Bild
Nedan en dålig bild frugan tog på ekipaget in action.
Bild

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]