Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vojje
Brainy skrev:Volvo står för bytet av kinetic-klädseln i 60 månader (4år) som redan skrivits ovan. Om den gått sönder.
60/12=5
Användarvisningsbild
av Brainy
Hehe, får skylla på att jag alltid använder miniräknare i jobbet :oops: :oops: :oops:

60 månader fick jag bekräftat från min volvoverkstad så sent som i början av veckan efter att en kompis säte spruckit. Men jag har banne mig för mig att dom sa 60 månader, 4år. Jag lär dubbelkolla!

mvh
Anders
av trojlee
jag fick min klädsel bytt i veckan...bytte bägge fram fast bara ena var sprucken. Bilen är en 09:a och
det gick på garanti....tur att man upptäckte det:)...säkert inte så billigt.. :D
/
M
Användarvisningsbild
av Brainy
Dom byter båda sätena eftersom designen på dem ändrats, skulle se lustigt ut att ha olika mellan passagerar och förarstol :)
Men det är ju bara tacka och ta emot så man slipper åka och byta nästa säte när det spricker.
av dhanjel
Jag fick inget på garantin och liljas i växjö hade aldrig hört talas om nåt sånt.
2500 kostar ny klädsel utan arbete.

(värdelös verkstad!)
av mattish
dhanjel skrev:Jag fick inget på garantin och liljas i växjö hade aldrig hört talas om nåt sånt.
2500 kostar ny klädsel utan arbete.

(värdelös verkstad!)
Ingen som vet vad åtgärden heter så du kan hänvisa till den då ?
av InSipiD
Intressant!
Jag har en S80 -09 med momentumutrustning och den har således tyg i mitten av sittdynan och materialet på sidorna ser ut som det som spruckit i första inlägget.
Det finns med andra ord en möjlighet att även jag kan få detta åtgärdat? Det ser ju förjävligt ut.
Volvo 740 fördelare

Är det lh2.4 i nya motorn så borde de v[…]

Värme i kupén laddhybrid

Vad har du för tillskottsvärmare är[…]

Ja , det är enkelt att jobba med vänster[…]

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]