- tis 19 jun 2012, 23:05
Gäller min v70n -02 kan jag byta ut orginal eller kommer den varna så jag behöver Canbus?
Moderator: Moderatorer

Vojje skrev:SBP kommer att varna för xenon i dimljusetBara att plocka säkringen till dimljusen innan besiktningen.
Loppan78 skrev:När vi möts kommer jag att bjuda dig på mina 500 xenon-watt på heljuset, i nyllet, när du bländar mig med dina fulxenondimljuus..Vojje skrev:SBP kommer att varna för xenon i dimljusetBara att plocka säkringen till dimljusen innan besiktningen.
Hjulvridarn skrev:500? Åker du lastbil eller? :mrgreen:Loppan78 skrev:När vi möts kommer jag att bjuda dig på mina 500 xenon-watt på heljuset, i nyllet, när du bländar mig med dina fulxenondimljuus..Vojje skrev:SBP kommer att varna för xenon i dimljusetBara att plocka säkringen till dimljusen innan besiktningen.

Hjulvridarn skrev:Tagga ner ! Har jag någonsin skrivit att jag har xenon i dimljuset??Loppan78 skrev:När vi möts kommer jag att bjuda dig på mina 500 xenon-watt på heljuset, i nyllet, när du bländar mig med dina fulxenondimljuus..Vojje skrev:SBP kommer att varna för xenon i dimljusetBara att plocka säkringen till dimljusen innan besiktningen.
Jag ger Stegra 3v till max, say no more....