Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pergrein
Okej, vad bra. Jo om dom sa vänster fram tolkar jag då att det är längst till vänster. Du kan ju fara och höra med dom igen så du är helt säker...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av GATUPLAN
ja jag har fått en ny givare av en bekant som dessutom bytte ut den....nu har det gått flera dagar utan att felet återkom...
så jag antar att problemet är löst
...jag har dock inte hunnit meddela Bila om något...skulle jag? vad ska jag säga?
tack
Användarvisningsbild
av GATUPLAN
ja jag har fått en ny givare av en bekant som dessutom bytte ut den....nu har det gått flera dagar utan att felet återkom...
så jag antar att problemet är löst
...jag har dock inte hunnit meddela Bila om kågot...skulle jag? vad ska jag säga?
tack
av pergrein
Jag brukar då gå till verkstan och säga om dom hjälpt mig lösa ett problem att det har blivit bra det dom gjort, samma sak som att man går dit och säger att det inte blev bra...

I ditt fall så får dom ju svar på att deras felsökning fungarat.

Mvh
Per
av Mrt31a
Hade precis detta meddelande. Misstänkte vilken sensor som var trasig eftersom den larmat felaktigt ett tag. Köpte en sensor på nätet för 120:- plus frakt. Bytte på två minuter och felmeddelandet försvann. Klockrent. (Hade tur att det var sensorn fram vid dimljuset så gjorde monteringen väldigt enkel)

Jag hade samma problem på min 2,0F 2011. Det[…]

Jag har även vart i kontakt med Phoenix gold […]

Skulle även (om möjligt) vilja ändr[…]

Uppdatering av infotainment 2025

Har en xc60 -24 och har precis lämnat in bile[…]