- tis 29 maj 2012, 21:15
Hej på er alla!
Jag har en XC90 D5 -06 som trilskas som f-n :evil:. Har haft den inlämnad vid ett flertal tillfällen men samma problem återkommer ständigt
.
Felet som återkommer, sker när jag drar tungt (har en Cabby 1700 kg) är att jag får upp på displayen "motorsystem erfordras", sen går fanskapet bara på halvfart (en liten uppförsbacke och den rasar till 40 km/tim) kul när man har en XC90 :evil: .Ibland det inte förrän jag kört 30-40 mil och ibland efter 5-10 mil ??:-/ . Verkar som det sker vid kraftigare gas på drag! Har haft den inlämnad hos ett flertal Volvo verkstäder vid ett flertal tillfällen, man blir ju ruinerad på köpet
.Varje gång får dom upp en massa felkoder och dom har bytt en massa prylar (som det är fel kod på) men inget hjälper.
Har någon nån :idea: vad fan det kan va!!! ?:-/ ?:-/
Jag har en XC90 D5 -06 som trilskas som f-n :evil:. Har haft den inlämnad vid ett flertal tillfällen men samma problem återkommer ständigt
.Felet som återkommer, sker när jag drar tungt (har en Cabby 1700 kg) är att jag får upp på displayen "motorsystem erfordras", sen går fanskapet bara på halvfart (en liten uppförsbacke och den rasar till 40 km/tim) kul när man har en XC90 :evil: .Ibland det inte förrän jag kört 30-40 mil och ibland efter 5-10 mil ??:-/ . Verkar som det sker vid kraftigare gas på drag! Har haft den inlämnad hos ett flertal Volvo verkstäder vid ett flertal tillfällen, man blir ju ruinerad på köpet
Har någon nån :idea: vad fan det kan va!!! ?:-/ ?:-/
- By Gorsken