Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Slipa i bromsoken känns lite fel, ska nog fixa däck till antingen JP fälgarna eller siriusfälgarna som sitter på fram men det blir inte än på ett tag :wink:
av Andis
päpplet skrev:jadu dalmans du får snart passa dig :wink:

Våldsamt vacker den blev med 205/50 fram och 185/65 bak :lol:
Bild

Nu läcker motorn sanslösa mängder olja och knackar rätt våldsamt så den sjunger verkligen på sista versen nu :(
Står den på tomgång och jag har fläkten på blir det dimmigt av oljerök inne i kupen :lol:
Cool dator du fått tag i.

Har en liknade någonstans men som var universal. Var dock en hel del man skulle koppla och meka dit sensorer för att den jag har skulle fungera korrekt så förstår han jag fick den av att han inte montera den.

Hur är din att koppla in sensorer på kardan och liknade som ska monteras?

En fråga till hur lyckas man köra slut på en 740 motor??
Sett så många såna som gått som taxi så långt och låtit helt friska i motorn. En polares har nu gått 61000 mil och låter helt frisk. :-)
Snacka om slittvarjar dom motorerna.

Med vänlig hälsning,
Andis
Användarvisningsbild
av päpplet
Det är bara en sensor som ska monteras på kardan och två kablar som ska in på bränslesystemets styrbox samt några sladdar för ström, tändning och belysning så min är rätt enkel att montera :)

Min motor har gått extremt hårt och troligtvis inte servats som den ska med tanke på att fördelarlocket aldrig var bytt på 40k mil. Numera är den lika slö som en GL med F motor :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
SA4AQS: Tror faktiskt du skulle slå mig :roll:

Städade ur härken invändigt idag efter en så där 4-5 fyllerundor så nu luktar den faktiskt rätt bra igen och inte gammal fylla :lol:

2 mil kvar till att mätaren slår över till 40k mil också :-)-)
Användarvisningsbild
av päpplet
Tid för byte av vindruta och bakruta beställt :P
Användarvisningsbild
av päpplet
Där ser man :) Har du hittat en själv?
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73