Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Min kollega fick nyligen ut flera offerter på en T4 och det verkar antingen a/ som att de rabatterade bilarna trots allt har sämre marginal alt. b/ Volvo-handeln försöker kompensera dåliga tider och förmånligt prissatta produkter genom att ge mindre rabatt än de brukar.../PH
Nu finns Momentum DE i bygg din bil under fliken "aktuella erbjudanden".

Tyvärr minskade intresset rätt rejält när jag insåg hur begränsade valmöjligheterna är.

Bara ett fåtal färger valbara.
Solid: röd eller vit.
Metallic: silver, svart eller caspian blå.

Inredningen är alltid mörkgrå. Går inte att välja nivåreglering, komfortchassie, four-C, andra panelinlägg, elmanövrerad förarstol, avbländande backspegel, premium sound, RSE.

Driver support och 7"-skärm verkar däremot vara valbart.
lite bättre än klassisk "Edition" om man frågar mig. I Dessa ingår ju iaf momentum och skinn och 17 tum, lite bättre än de V70 Limited Edition som fanns förut som innhöll ingenting mer än Klimatanläggning och tråkiga 15 tums. Så visst, man kan ju inte få allt
Det dummaste tycker jag är att komfortchassiet inte går att välja. I mina ögon är och förblir en v70 en hammock på hjul. En fin, rymlig och bekväm komfortkryssare. Sportchassiet passar inte riktigt in, men det är en smaksak förstås.
p-sim (mini sim) surf xc40

Bump!

Finns ju inget att spola på en manuell l&a[…]

Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]