Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av carpe_nemo
Kom däcken från tyskland! vart beställde du dem?
någon som vet något billigt ställe att beställa från....stora däck brukar ju tyvär kosta lite för mkt pengar:/
även tips på bra sorts däck, ex goodyear excellence?
Användarvisningsbild
av Mats A
Jag beställde däcken från samma ställe som fälgarna Bil och motor i Taberg. Det blev sumitomo tror jag det stavas, jag gogglade runt lite och dom fick bra omdömmen från andra. Det är samma däck som dunlop men för den japanska marknaden. Jag har bara åkt ca 200mil så det är svårt att uttala sig men dom går skapligt tysta,lite spåriga men vad kan man begära med en bredd på 255
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Grymt snygga fälgar men ....... är det bara jag som tycker kombinationen ser "lustigt" ut......

En "terrängbil" med svarta PVC skärmbreddare och markfrigång för att trivas i skogen, lera och dåliga vägar.

med 20 tums superpimapde cromade alufälgar ala svart slum-rap med gummi tunt som 4 varv svart eltape som passar på supersläta asfaltvägar i stan.

Blir lite som att ha högklackade röda pumps till betongarbetarskyddskläderna......

men men ...
Användarvisningsbild
av camaro69
Velcome to Monster Jam. 15-16/6 2008 Ullevi. Gravedigger m fl är på plats.

Smaken är som baken. Delad. :wink:
av llesrof
Ser bra ut utan att vara extremt. Funderar på att ta en sväng till Tabergs Däck nästa vecka och kolla nya sommarsulor. Är de vettiga att ha att göra med?
av llesrof
Henryk skrev:Detta måste va den mest smakfulla kombo som finns ;-)
Bild
Ptja... det kan man ju alltid diskutera... :mrgreen:
Användarvisningsbild
av camaro69
Välkommen till Monster Jam i Göteborg 15 september 2012.

Vilka möts i finalen El Toro Loco och Gravedigger?

Eller en XC70? :wink:
Användarvisningsbild
av wissel
VolvoB20 skrev:Grymt snygga fälgar men ....... är det bara jag som tycker kombinationen ser "lustigt" ut......

En "terrängbil" med svarta PVC skärmbreddare och markfrigång för att trivas i skogen, lera och dåliga vägar.

med 20 tums superpimapde cromade alufälgar ala svart slum-rap med gummi tunt som 4 varv svart eltape som passar på supersläta asfaltvägar i stan.

Blir lite som att ha högklackade röda pumps till betongarbetarskyddskläderna......

men men ...
hahahaha, kunde inte ha skrivit det bättre själv. :-O)
Bensinpriser v2

ibland går det , ibland går det ner, p[…]

serviceavtal

serviceavtal lönsamt eller ej? 500kr m&arin[…]

Kolvringar etc b4b

Där blir alltid en "kant" (vän[…]

Service Peugeot 107

Köpte en amerikansk (Thinkdiag) som är b[…]