- lör 02 jun 2012, 00:24
Ja jag hade tänkt mäta hur varmt det kan bli i mitten av bilen, men det får vänta nu eftersom värmen försvann och kylan drog in, men jag ska mäta utan hund så snart det blir riktigt varmt igen.
ps. Det beror antagligen på "växthuseffekten att det är så kallt nu" fast miljöpellarna hade ju lovat att det skulle bli varmare??? ds.
Ja där föll miljötalibanernas argument lite.
Själv tycker jag att det är exakt likadana temperaturskilnaden nu som då så antagligen har jag fel eller "Dom :twisted: "
Snacksalig skrev:Inga 85 grader... men prova lite car sauna!Klart är att VARMT blir det, ja jag skulle aldrig ens tänka tanken på att lämna min hund i bilen på en solgassande parkering, inte ens med öppna fönster osv. utan hon får stanna hemma då.
Ja jag hade tänkt mäta hur varmt det kan bli i mitten av bilen, men det får vänta nu eftersom värmen försvann och kylan drog in, men jag ska mäta utan hund så snart det blir riktigt varmt igen.
ps. Det beror antagligen på "växthuseffekten att det är så kallt nu" fast miljöpellarna hade ju lovat att det skulle bli varmare??? ds.
Ja där föll miljötalibanernas argument lite.
Själv tycker jag att det är exakt likadana temperaturskilnaden nu som då så antagligen har jag fel eller "Dom :twisted: "
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"