Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
moffe skrev:Konstigt och när de gör mycket reklman över det att de kommer att updatera allt vid service.
Nu vet jag ju inet exakt vad som strulade och i ett normalfall skulle en uppdatering inte ta mer en max timme sa verkaren, men min strulade så de hade varit tvungna att ta kontakt med volvo och där hade sagt att det skulle uppdatera en 4-5 noder till och det hade de inte tid med.
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag har också hört att i vissa bilar tar det åtskilliga timmar. Vi har anslagit en hel dag till min.
av Droopy
Ni som uppgraderat till 3.0, blev systemet rappare? Sensus är ju rätt så segt att navigera runt i jämfört med konkurrenternas infotainment system.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ja det blev snabbare!

Sensusuppdateringen tar inte flera timmar. Min bil var på verkstan i totalt 17 minuter! :wink:
Användarvisningsbild
av apersson850
Vissa bilar vägrar att uppdatera via USB, av någon anledning. Har man en sån bil tar det flera timmar. Min bil har vid ett tidigare tillfälle vägrat uppdatera ICM via USB, så därför planerade vi för att det kommer att ta lång tid. Gör det inte det så är det ju bara bra.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Lämnar du in bilen för att Sensus-skärmen blir svart ibland, inte startar upp, går segt eller hänger sig t.ex så får du 3.0.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]

Service Peugeot 107 2007

Hur skulle du säg att den övergripande k[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?

Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]