Men du fisse vilken aux adapter kör du? :)
/erikk
Moderator: Moderatorer
eckexd skrev:Men du fisse vilken aux adapter kör du? :)Samma adapter som är med i guiden här :)
/erikk
eckexd skrev:okey ja det är ju samma som jag har kollat på :) hoppas på hyffsad bra ljudjvalite :)Har du ok högtalare så kommer det att låta minst lika bra som om du spelar en cd skiva. Jag kör min HTC med spotify, och det låter kanonbra! Jag är supernöjd med köpet av adaptern och lätt var det att installera! :)
eckexd skrev:kör du orginal högtalare? min system låter redigt bra basa fan lite också tackvare 8 " i hatthyllan ! men vill ha mera bas och aux då förstås .. så blir aux adapter å lågnivå samt en lite baslåda så blir allt super för fram system å baksystem låter bra som det är . riktigt bra för att vara volvo orginalNej jag slet ut dom förra sommaren och monterade nya i alla dörrar plus delningsfilter och 2 diskanter. Det blev en enorm skillnad! Det enda jag saknar nu är lite mer tryck i basen. Men lågnivåadapter och en aktiv låda är beställt :) Synd bara att det var slutsålt så jag får vänta några veckor...
eckexd skrev:man får väl slira dörrarna när man ska byta högtalarna antar jagSlira dörrarna? ??:-/