Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

moose skrev:Jo orginal finns ju med :D :D
Mina R-design ligger grundade i garaget och väntar på ny färg. Inspiration av kulör hämtat från TurboX
Jag köpte ett originalpaket R-design idag till min V70II - MY08. Hur lätt/svårt är det att montera detta själv?

Jag har läst här på forumet att man inte behöver plocka av hela fronten när man ska montera grillen. Hur är det med dom nedre strålkastarna? Den tunna metall listen antar jag att det bara är att klistra på.
squadron skrev:Va simpelt det ser ut när man ser det på bild! Ser fram emot en bild när de är monterade :)
nu har ja fått på grejorna, kunde kanske varit ännu mörkare men bilden är inte av bästa kvalite och färgskillnaden är större i verkligheten.
för att montera grillen lossade ja endast plastpluttarna i överkant kofångare och böjde ut lite, men ja rekommenderar att borra och sätta fast nedre listen med medföljande clips då min inte ville sitta lika tight som ja ville innan ja fått dit clipsen.
själv är jag nöjd med resultatet och nu är ja ensam om min stil på r-design. :lol:

Bild
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]

Samma här dessutom dubbelskrock när det […]