gooose skrev:Det är ju bara du som avgör om priset är för högt
Men som du säger Är bilen fräsch in/utv och har den utr som du önskar Så kan detta vara värt några kronor xtra för att få det man vill ha utan att kompromissa skall du sedan ha bilen så länge som du säger så vad är 10000:- då
Att köpa en bil där priset är rätt men "fel" utrustad då kanske du byter bil tidigare än tänkt och det är inte heller ekonomiskt rätt
Bilen skall kännas BRA för dej att hänga upp sig på tex 5000:- kanske du ångrar om du låter denna gå dej förbi
Ocean race bilarna stå lite högre Kan tänka mig att färgen ger den ett högre affektionsvärde För snygg det är den spec nypolerad
Ångrar ibland att jag sålde min 06 Xc ocean race för bytet till min nuvarade Xc 08 men men inget att tänka på nu gjort är gjort.
Lycka till du kommer inte att bli besviken en underbar bil med en läcker färg Frågan är bara kommer du att få köra den eller är det "gumman"
//Gooose
Jo det känns som du säger, att det är hellre utrustningen som är prio 1, priset kommer i kombination till utrustningen men bör fortf. hållas i aspekt, vad betalar jag för, hur mycket extra blir det eg. och är jag villig att låta denna passera bara för att det är "ett par" mil extra.
Min första färg var vit, kan vara "statusen" man får på vägarna med den, men å andra sidan, vem vill hamna bakom någon som konstant kommer hålla -10km/h bara för att de tror man är polis :D
På din fråga om vem som kommer få köra denna så kan jag säga att jag kör till 99% av ggerna så tror inte det lär bli problem i framtiden att bibehålla den procenten, kan bjuda på 1-2% kanske ;)