Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Soft
Tenkte vi kunne ha en tråd som omhandler Sensus V3.0.
Erfaringer, oppsett osv.
Available 20/5 2012.
1. Er det noen som har fått det?
av Soft
Ja jeg vet det, men, den tråden er
sammensatt av masse kart POI DVD leveringstiderbog annet,
Jeg tenkte en "ren" Sensus V3.0
av acr32
Soft skrev:Tenkte vi kunne ha en tråd som omhandler Sensus V3.0.
Erfaringer, oppsett osv.
Available 20/5 2012.
1. Er det noen som har fått det?
Ja, jag fick det vid min årliga service.
Det var diverse bättre lösningar för både navigatorn, uppkopplingen mellan olika telefoner, trippmätare/logg mm. :-)-)
av Soft
Ahhh ok, bra for deg -)!
Når hadde du service?, Fruens S60 var inne forrige uke, og fikk ikke V3.0, grrrr :-(
av acr32
Soft skrev:Ahhh ok, bra for deg -)!
Når hadde du service?, Fruens S60 var inne forrige uke, og fikk ikke V3.0, grrrr :-(
Denna vecka. Jag sa själv att det fanns en ny uppgradering till Sensus.
Användarvisningsbild
av apersson850
Klagade på att min radio har sporadisk felfunktion, så jag ska få Sensus 3.0 inlagt istället nu. Skulle bland annat hjälpa på radioproblemet. Får väl återkomma med info när det är genomfört.
av Droopy
Mjukvaruuppdateringar vid service verkar ju Volvo göra e3fter eget tycke och smak, frågan jag ställe rmig igen, varför ska man serva sin bil hos Volvo.

Är snart 15år sedan jag sist gjorde en service hos volvo och det är frågan om man inte ska strunta i dom denna gång ochså, man verkar ju inte få ett smack extra för pengarna, snarare tvärtom.

Dom verkar ha ursäkter för allt numera, anpassad service, vad är det för hittepå, är priset reducerat?

Käns ju inte lönt att ta ett treårigt serviceavtal på en T4F bara för oljebyte och något luftfilter, och en skvätt bromsolja i koppen.
Användarvisningsbild
av metal
Gäller denna uppdatering till Sensus till 3.0 alla årsmodeller av den nya S60n och V60n?
Jag har en S60 T6 MY -11 uttagen i november 2010. Kan även den uppdateras till 3.0?
Jag har vid tidigare tillfällen försökt få hela "klabbet" uppdaterat då min mobil funkar dåligt tillsammans med bilens mediasystem men har alltid fått till svar att någon uppdatering inte finns. Senaste gången var februari/mars har jag för mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30
startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]