Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av mikebike
Det värsta är nog att vi måste åka hem klockan 7 en måndag morgon, eftersom alla söndagsavgångar var fullbokade. 2 månader i förväg!

Fast just nu är det synd att klaga, jag sitter i trädgården där de spelade in Så mycket bättre och solen skiner...
av Lazy
mikebike skrev:Det värsta är nog att vi måste åka hem klockan 7 en måndag morgon, eftersom alla söndagsavgångar var fullbokade. 2 månader i förväg!

Fast just nu är det synd att klaga, jag sitter i trädgården där de spelade in Så mycket bättre och solen skiner...
:-)-)
Användarvisningsbild
av StringerBell
mikebike skrev:Det värsta är nog att vi måste åka hem klockan 7 en måndag morgon, eftersom alla söndagsavgångar var fullbokade. 2 månader i förväg!
Borde vara en mycket tydligare prisdifferentiering. Gör det 3ggr så dyrt att åka på en söndag så lär folk sprida ut sina hemresedagar... Var finns kapitalismen när man behöver den?
Användarvisningsbild
av Funk
Jag försökte boka idag, över Almedalsveckan... går att komma dit men inte hem.. :(

/Thomas
av mikebike
Funk skrev:Jag försökte boka idag, över Almedalsveckan... går att komma dit men inte hem.. :(
Almedalsveckan vill man nog inte vara på Gotland, definitivt inte i Visby, men det finns pengar att tjäna för de som kan hyra ut boende!
av Lazy
Planerna på att lägga en ny färjetrafik mellan Västervik och Visby under sommarmånaderna tror jag inte kommer att påverka så mycket att det blir lättare att boka den färja man vill ha från/till Nynäshamn, men det kanske kan påverka att få ner priserna med ett nytt rederi inblandat.

På Gotland vill man alltid vara på sommaren, men under Almedalsveckan och Stockholmsveckan gör vi inga besök i Visby.
Användarvisningsbild
av Funk
mikebike skrev:
Funk skrev:Jag försökte boka idag, över Almedalsveckan... går att komma dit men inte hem.. :(
Almedalsveckan vill man nog inte vara på Gotland, definitivt inte i Visby, men det finns pengar att tjäna för de som kan hyra ut boende!
Jag måste dit eftersom jag skall jobba ...det fick bli flyg dit och samåka med färja/bil hem. Man kan kanske säga att jag skall bidra till den allmänna otrivseln :wink: ..
Skall bli kul hur som helst, lite fritid blir det kanske så man kan se sig om på ön..

/Thomas

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]