- mån 21 maj 2012, 18:17
någon som vet att o man med Dicen kan se vilka olika mjukvaruversioner man har?
Moderator: Moderatorer
Old KnotVillage skrev:På de olika styrenheterna eller? Tror inte det.Ok, tack.
Droopy skrev:Du får ju en översikt av alla enheter med artikelnummer och mjukvarversioner i VIDA. Jag kunde t.ex se att gasspjället hade nyaste versionen. Fråga mig inte exakt hur jag tryckte för det minns jag ej men det var enkelt eller uppenbart.Old KnotVillage skrev:På de olika styrenheterna eller? Tror inte det.Ok, tack.
johnnype skrev:Ok, nice.Droopy skrev:Du får ju en översikt av alla enheter med artikelnummer och mjukvarversioner i VIDA. Jag kunde t.ex se att gasspjället hade nyaste versionen. Fråga mig inte exakt hur jag tryckte för det minns jag ej men det var enkelt eller uppenbart.Old KnotVillage skrev:På de olika styrenheterna eller? Tror inte det.Ok, tack.
johnnype skrev:Jag reggade mig på Volvo TIS, bara man har ett org.nummer så kan man köpa 1dags Vida All-In-One för ca 420kr + moms med möjlighet att hämta/köpa mjukvara från Volvo.Har du någon aning om allt fins tillgängligt där och om det går att ladda mjukvara med Kina Dicen?
Om man bara visste mjukvarupriserna i förväg så vore det kanske värt att köpa sig en dag och ladda :D
Droopy skrev:Alla som har en registrerad firma kan skapa sig ett konto och betala Volvo pengar för att få ladda mjukvara.. det är vel inte så konstigt.. dom vill ha pengar. Måste ju vara tänkt för enskilda eller mindre verkstäder t.exjohnnype skrev:Jag reggade mig på Volvo TIS, bara man har ett org.nummer så kan man köpa 1dags Vida All-In-One för ca 420kr + moms med möjlighet att hämta/köpa mjukvara från Volvo.Har du någon aning om allt fins tillgängligt där och om det går att ladda mjukvara med Kina Dicen?
Om man bara visste mjukvarupriserna i förväg så vore det kanske värt att köpa sig en dag och ladda :D
Låter ju lite skumt att i praktiken kan vem som helst tanka ner mjukvara och trycka in i bilen, men det kanske är så.
Steppenz skrev:Jag har bestämt mig för att köpa en Volvo VIDA DICE, men vet inte riktigt vilken manNi som beställt har ni sluppit tull och moms? Har handlat annat som skickats med DHL och har då fått betala moms och tull via DHL.
ska köpa? Och är det säkert att betala med kreditkort?
http://www.aliexpress.com/wholesale?Sea ... 0&manual=y
http://www.dhgate.com/wholesale/search. ... alog=&sus=